02144082101 _ 09101987270 whatsapp
تهران سوئیت
تهران سوئیت

تعبیر خواب اثاث کشی (اسباب کشی) منزل, دیگران, خانه جدید به صورت کامل

تعبیر خواب اثاث کشی (اسباب کشی) منزل, دیگران, خانه جدید به صورت کامل
منتشر شده توسط تهران سوئیت در 21 مهر 1397

در این مقاله به کمک منابع معتبر و تأیید شده تعبیر خواب در جهان، به تعبیر خواب اثاث و اسباب کشی نگاهی بیاندازیم. کسی که خواب اثاث کشی را می‌بیند، اتفاق بدی برای وی در شرف انجام خواهد بود و تعبیر کنندگان غربی بر این عقیده هستند که چنانچه فردی خود را در حال اسباب کشی بببیند، نشان دهنده‌ی این موضوع است که به زودى رخدادهایی به وقوع خواهد پیوست که آن فرد مجبور مى‏شود حالت نه چندان مشخص خود را با تغییراتی مواجه کند.

آنلی بیتون می‌گوید دیدن اسباب منزل در خواب روایت گر ناخوشایند بودن اتفاقاتی است که در آینده ممکن است بیافتد.

تعبیر خواب اثاث کشی,تعبیر خواب اثاث کشی منزل,تعبیر خواب اثاث کشی دیگران,تعبیر خواب اثاث کشی خانه

تعبیر خواب اثاث کشی,تعبیر خواب اثاث کشی منزل,تعبیر خواب اثاث کشی دیگران,تعبیر خواب اثاث کشی خانه

همچنین وی بر این عقیده است که چنانچه فردی خود را در خواب مشغول اسباب کشى ببیند، نشان دهنده‌ی این مهم است که به زودى اتفاقاتى می افتد که آن فرد مجبور مى‏شود، حالت پیچیده و چندگانه خود را تغییر دهد.

خالد اصفهانی می‌گوید اگر فردی در خواب ببیند که به خانه بزرگتری اسباب کشی کرد نشان دهنده‌ی این موضوع است که برای پر معنا کردن ومفهوم دادن به زندگی اشتیاق و شور فراوانی دارد.

تعبیر خواب اسباب کشی به خانه‌های مختلف به صورت زیر بیان می‌شود:

در واقع تعبیر خواب اسباب کشی، تغییر حالت می‌باشد و به نوع خانه‌ای که در خواب می‌بینید وابسته است.

تعبیر خواب اسباب کشی به خانه جدید,تعبیر خواب اسباب کشی به خانه قدیمی,تعبیر خواب اسباب کشی دیگران

تعبیر خواب اسباب کشی به خانه جدید,تعبیر خواب اسباب کشی به خانه قدیمی,تعبیر خواب اسباب کشی دیگران

از سوی دیگر تعبیر خواب اثاث کشی به خانه ای باغ مانند و آباد و سرسبز به معنای سلامتی برای شما خواهد بود. در مقابل تعبیر خواب اسباب کشی به یک خانه ی خراب و بیابانی، به معنای فقر و تنگدستی و بیماری برای شما خواهد بود. همچنین در مقابل تعبیر خواب اثاث کشی به خانه ای که مرتفع است(مثل آپارتمان بلند و برج) به معنای بهتر شدن اوضاع مالی شما است. در مجموع تعبیر خواب اسباب کشی با حال خوب، به معنای موفقیت و پیروزی در آینده برای شما است.

حتما ببینید » منزل مبله در تهران

تعبیر خواب اسباب کشی دیگران

علی مدنی در این باره می‌گوید چنانچه در خواب دیدید که فردی دیگر مانند دوست آشنا پدر مادر برادر یا خواهر و …قصد دارند منزل جدید را جهت رفتن به منزلی نو تمیز و یا مرتب کنند و کلیه‌ی وسایل آن را جمع نمایند، تعبیر می‌شود به اینکه باید آماده مسافرت شوید زیرا عده‌ای از تعبیرکنندگان، جمع کردن اسباب و اثاثیه را به مسافرت تعبیر می‌کنند.

تعبیر خواب اسباب کشی همسایه,تعبیر خواب اسباب کشی,تعبیر خواب اسباب کشی به خانه بهتر

تعبیر خواب اسباب کشی همسایه,تعبیر خواب اسباب کشی,تعبیر خواب اسباب کشی به خانه بهتر

ابن سیرین در رابطه با تعبیر خواب اسباب کشی فرد مرده می‌گوید چنانچه در خواب دیدید که مرده‌ای در حال اسباب کشی به منظور رفتن به منزلی نو است بر این موضوع دلالت دارد که از جانب فردی غریبه آسیب و ضرر مهمی به شما می‌رسد. چنانچه در خواب دیدید که خودتان به مرده کمک کردید به این معناست که دچار مشقت سختی خواهید شد.

تعبیر خواب اثاث کشی به منزلی که دارای در و دیوار بسیار کهنه است و یا اوضاع ساختاری نا مناسبی دارد، این است که بدهی مالی بزرگی را پیش رو دارید و به علت یک سرمایه گذاری جدید بخشی از سرمایه خود را از دست می‌دهید.

تعبیر خواب اسباب کشی مرده,تعبیر خواب اثاث کشی کردن

تعبیر خواب اسباب کشی مرده,تعبیر خواب اثاث کشی کردن

شیخ طوسی درباره‌ی تعبیر خواب مرده می‌گوید که اسباب کشی مرده در خواب اصلاً صورت خوشی ندارد و می‌تواند منجر به رخدادهای نامناسب و نا گواری شود. چنانچه در خواب دختر یا زنی که مرده است را در حال اسباب کشی دیدید در آنده گرفتاری‌هایی به سراغ شما خواهد آمد. چنانچه در خواب دیدید که مرده‌ای را می‌خواهید کمک کنید تا وسایل یا اسباب خانه‌اش را به منظور جابه جایی به مکانی دیگر سوار بر ماشین یا وسیله‌ی دیگر می‌کند، چندان مطلوب نیست و نهایتاً تلاش بیهوده‌ای را انجام داده‌اید.

تعبیر خواب اسباب کشی منزل,تعبیر خواب اساس کشی

تعبیر خواب اسباب کشی منزل,تعبیر خواب اساس کشی

در کتاب فرهنگ تفسیر رؤیا نوشته تونی کریسپ گفته شده است که دیدن اسباب منزل در رؤیا نشان دهنده‌ی طرز فکر و رفتاری است که خانواده یا زندگی درون خانه در شما شکل گرفته‌اند، به خصوص اگر در رؤیا یکی از اسباب منزل خانوادگی و یا خانه مسکونی که قبلاً در آن زندگی کرده‌اید را ببینید، نشان دهنده‌ی دیدگاهها و اعتقاداتی است که ذهن ما توسط آنها شکل گرفته است. این رؤیا شامل اعتقادات و نظرات شما درباره‌ی خودتان است.

حتما ببینید » خانه مبله زعفرانیه

4.1/5 - (16 امتیاز)

مطالب پیشنهادی

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد؛ بخش های ضروری با * علامت گذاری شده اند.

یک پاسخ به “تعبیر خواب اثاث کشی (اسباب کشی) منزل, دیگران, خانه جدید به صورت کامل”

  1. قارداش گفت:

    اثاث کشی کسی میخواد در خدمتم… آقا اثاث نبود رفتیما .. باش میل خودتونه خودتون نخواستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *