بسته بندی اثاثیه منزل

0تاثیر جعبه بسته بندی در فروش: یک بسته بندی باید به گونه ای باشد که مورد پسند مشتری واقع شود. از میان ویژگی های بسته بندی ها می توان به شکل، رنگ، جنس جعبه و یا ساختار غیر معمول، تزئینات و بافت ها، اشاره کرد که مشخص شده است که تمام آنها پتانسیل افزایش فروش شما را خواهند داشت. تفاوت و تمایز در بسته بندی محصول و فروش آن مشتری بیشتری جذب شما خواهد کرد.

طراحی بسته بندی مواد غذایی - طراحی بسته بندی محصولات غذایی

طراحی بسته بندی مواد غذایی – طراحی بسته بندی محصولات غذایی

به دلیل آنکه تولید جعبه به تجهیزات متعددی نیاز دارد، باید با انواع جعبه و بسته بندی را بشناسید. بعضی تولید کنندگان فقط یک نوع جعبه تولید می کنند، برخی جعبه های مقوایی تاشو، برخی جعبه های مونتاژِی و برخی جعبه کارتنی لمینتی و غیر لمینتی را تولید کرده و به بازار عرضه می نمایند. دیده شده است که در برخی شرکت ها فقط مقوا یا «روکش» چاپ می شود و فرایند ساخت جعبه را به شرکتی دیگر واگذار می کنند. نمونه های متعدد را مشاهده کنید و برای کیفیت و قیمت مشورت کرده و بهترین را انتخاب کنید.

طراحی بسته بندی زعفران - طراحی بسته بندی فست فود

طراحی بسته بندی زعفران – طراحی بسته بندی فست فود

گرفتن طرح قالب برای آغاز طرح گرافیکی

چنانچه با چهارچوب جعبه، ابعاد مشخص شده ی آن و ویژگی های موادی که جعبه از آن تولید می شود آشنا هستید، طراحی گرافیکی را آغاز کنید.

طراحی بسته بندی حبوبات - طراحی بسته بندی محصولات

طراحی بسته بندی حبوبات – طراحی بسته بندی محصولات

 باید یک «طرح قالب» در فرمتی دیجیتالی، به عنوان مثال به صورت فایل کرلی،اتوکدی و…، برای شما فراهم شود. در این طرح قالب، اندازه ها ، خط تا و برش به صورت دقیق تعیین شده است، مکان چسب ها نیز قابل رویت خواهد بود. چنانچه طرح قالب ، برای ارجاع آینده شماره گذاری شده باشد، می تواند تاثیر مطلوبی داشته باشد.

طراحی بسته بندی چیست - طراحی بسته بندی خرما

طراحی بسته بندی چیست – طراحی بسته بندی خرما

در صورتی که خط قالب را در اختیار نداشته باشید، بایستی به فکر آماده کرد آن باشید. شما حتی می توانید خودتان به تنهایی آن را بسازید، اما پیشنهاد ما این است که ازاین عمل به خصوص دستیابی به شکل نهایی آن خودداری کنید. در صورتی که طراح گرافیکی، اصول اولیه تولید جعبه بسته بندی را نداند و به آن احاطه نداشته باشد، ارزیابی مجدد طراحی های نهایی در طول مسیر الزامی خواهد بود.

طراحی بسته بندی محصول - طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی محصول – طراحی بسته بندی

جعبه ها باید به نحوی طراحی و ساخته شوند که به خوبی به شکل مربع تغییر حالت داده شده و به آسانی سرهم بندی شده و هنگامی که باید بسته باشند، بسته باقی بمانند. مورد تولیدی ما توسط تجهیزات مان برای آن مبرهن است.

طراحی بسته بندی مواد غذایی

طراحی بسته بندی مواد غذایی

منبع: باربری تهران