نرخ حمل بار در تهران

نرخ حمل بار در تهران

جهت تماس با باربری تهران روی شماره مورد نظر خود کلیک فرمایید.

 باربری شمال تهران ۲۲۸۵۴۹۸۲

 باربری مرکز تهران ۸۸۵۳۸۳۱۴

 باربری غرب تهران  ۴۴۸۶۲۸۹۹

 ارائه مشاوره با باربری تهران  ۹۱۲۶۰۷۲۴۶۷

هزینه باربری و اتوبار ؛ حمل اثاثیه در تهران بستگی به عوامل متعددی دارد.که می تواند ساعت اول بین ۵۰ تا مثلا ۲۰۰ هزار تومان متغیر باشد.در این بخش قیمت های حدودی حمل بار و اثاثیه در تهران به تهران و همچنین تهران به شهرستان ها برایتان جمع آوری شده است.

چیزی که لازم است بدانید این است که خدمات باربری درتهران همانند یک کالای خاص نیست که قیمتی دونرخی ثابت و مشخص داشته باشد.قیمت باربری بسته بندی به نوع خدماتی که اتوبار مورد نظر ارائه می دهد و همچنین بر اساس عوامل مختلف دیگر متغیر بوده و نمی توان لیست کاملا دقیقی از قیمت خدمات باربری در تهران ارائه نمود.

بنابراین بهترین راه ، تماس با کارشناسان اتوبار تهران ناجی بار تهران ، توضیح شرایط ، دریافت مشاوره و همچنین تعیین قیمت و هزینه دقیق توسط ما است. در بخش زیر جهت آشنایی حدودی با قیمت های باربری و حمل اثاثیه در تهران محدوده ای از قیمت ها و هزینه های مربوطه ذکر شده تا بتواند در تخمین هزینه ها شما را یاری دهد.

نرخ حمل بار در تهران با کامیون

نرخ حمل بار در تهران با کامیون

هزینه باربری بر اساس نوع ماشین :

یکی از عوال تاثیر گذار بر هزینه باربری تهران و حمل اثاثیه نوع وسیله نقلیه ای است که مورد استفاده قرار می گیرد.
متداول ترین وسایل نقلیه حمل بار در تهران عبارتند از :
• کامیون ( شامل خاور ۸۰۸ و خاور ۶۰۸ ، ماشین های هیوندا و ایسوزو )
• وانت نیسان
هزینه حمل بار با کامیون در تهران نیز به سه صورت محاسبه می شود :
۱- اگر داخل محدوده باشد؛ مثلا مبدا و مقصد هر دو در غرب تهران باشند ، مثل حمل بار و اسباب و از منطقه ۵ به بخش هایی از منطقه ۲۲ هزینه حمل بار با کامیون بین ۱۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۱۲۰٫۰۰۰ تومانحساب می شود.
۲- اگر در خارج از محدوده باشد؛ مثلا مبدا در غرب و مقصد در شمال یا شرق تهران باشد ، هزینه حمل بار بین ۱۲۰٫۰۰۰ تا ۱۵۰٫۰۰۰ تومان محاسبه می گردد.
۳- حمل بار به شهرها و مناطق حومه تهران ؛ برای مثال اگر لازم باشد اثاثیه یا هر بار دیگری با کامیون از تهران به شهرهای اطراف مانند: کرج ، بومهن ، پاکدشت ، ورامین ، جارجرود و.. منتقل شود بین ۱۵۰٫۰۰۰ تا ۲۰۰٫۰۰۰ تومان هزینه خواهد داشت.
هزینه حمل بار با وانت نیسان در تهران نیز به سه روش محاسبه می شود :
۱- اگر داخل محدوده باشد؛ هزینه وانت نیسان بین ۵۰٫۰۰۰ تا ۷۰٫۰۰۰ تومان می شود.

۲- اگر در خارج از محدوده باشد؛ هزینه حمل بار با نیسان بین۷۰٫۰۰۰ تا ۱۰۰٫۰۰۰ تومان محاسبه می گردد.

۳- حمل بار به شهرها و مناطق حومه تهران ؛ هزینه حمل اثاث و بار به شهرهای حومه تهرانن حدود ۱۱۰٫۰۰۰ تا ۱۵۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

تاثیر زمان بر هزینه های باربری:

مسئله بعدی در تعیین هزینه باربری در تهران مسئله زمان است ، برای مثال زمان استاندارد برای در اختیار داشتن کامیون ۲ ساعت و برای نیسان ۲ است که این زمان از موقع رسیدن وسیله نقلیه به مبدا بارگیری محاسبه می شود و در صورتی که مدت زمان بیشتر شود ممکن است هزینه باربری کمی بیشتر شود.

هزینه کارگر :قیمت باربری در تهران

هزینه کارگر حمل بار و اسباب واثاثیه ساعت اول بین ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان است که بستگی به تعداد طبقات ممکن است کمی کم و زیاد گردد.
“لازم به توضیح است این قیمت های حمل بار حدودی است و تنها برای آشنایی دستیابی شما به حدود نرخ ها آورده شده بنابراین برای اطلاع از هزینه دقیق باربری خود بهتر است با شرکت تیک بار تماس گرفته تا کارشناسان شما را راهنمایی نمایند