previous arrow
next arrow
Slider

معرفی شرکت باربری ناجی بار تهران

باربری ناجی بار تهران با سالها تجربه در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه منزل ، همراهی شما عزیزان با مشاوره رایگان ۲۴ ساعته در خدمت شماست، با ارائه بهترین بسته بندی لوازم منزل از جمله بسته بندی یخچال ساید بای ساید،بسته بندی پیانو،بسته بندی میز نهارخوری،بسته بندی ماشین ظرفشوئی ، و ماشین لباسشوئی ، بسته بندی سرویس تختخواب ، بسته بندی انواع وسایل بزرگ ؛ و ارائه بهترین روش اسباب کشی لوازم منزل بصورت کاملا تخصص شما را همراهی میکند. باربری تهران|اتوبار تهران سریع در تهران است.باربری تهران همیشه همراه شما برای انجام امور باربری و اتوبار در تهران بزرگ است.

باربری تهران در انجام هر نوع جابجایی لوازم اداری و اثاث منزل شما همشهری گرامی ساکن در تهران را تنها و بی پشتیبان رها نخواهد کرد با ما تماس بگیرید ما رفیق شما هستیم تا تمام اثاث شما از مبدا به مقصد جابجا نشود. باربری تهران|باربری با ما همراه باشید تا بدون خستگی و مشقت جابجایی لوازم و اثاث شما را به بهترین صورت و لوازم جابجا نمایید. در صورتی که برای هر جایی از تهران بزرگ و حتی شهرستان ها نیامند خدمات باربری و اتوبار هستید با ما در ارتباز باشید تا نحوی انجام یک باربری بی دردسر و عالی بصورت عملی ببینید. با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت خود را محل شما اماد نماییم. باربری تهران تمام مناطق تهران از شمال به جنوب و از شرق به غرب پوشش می شود.

باربری تهران

باربری ناجی بار تهران

باربری ناجی بار تهران

باربری در تهران؛ اثاث کشی در تهران؛حمل بار تهران؛حمل اثاثیه در تهران؛ اتوبار تهران؛ اتوبار در تهران؛ نرخ حمل بار در تهران؛ بسته بندی تهران؛ بسته بندی در تهران؛باربری ناجی بار تهران؛ باربری ناجی بار در تهران؛ باربری در شهر تهران؛بهترین باربری تهران؛باربری ارزان ناجی بار تهران؛

تفاوتی ندارد در هر کجا از تهران هستید تنها با یک تماس در خدمت شما هستیم  امن ترین و مطمئن ترین باربری در تهران ؛خدمت گزاران شما در شرکت تعاونی ناجی بار تهران با بهره گیری از تجربیات خویش آماده اند تا آنچه از شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند. باربری تهران برای حمایت از شما مشتریان گرامی با ارائه خدمات باربری تهران با امکانات و تجهیزات خوب و عالی که در اختیار دارد می کوشد که بهترین باربری و اثاث کشی را برای شما همشهریان گرامی انجام دهد. 

باربری تهران بار

باربری تهران

برمشخصات و ویژگی های اصلی باربری تهران 

مجهزترین ناوگان حمل و نقل ،شهری،وبین شهری در تهران

با بیش از ۳۰ سال سابقه کاری درجه یک وحرفه ای

حمل و نقل اثاثیه منزل ،جهیزیه عروس،مبلمان،کالا تجاری بار

با بــــــــسته بــــــندی اروپایی وکاملا حرفه ای

دارای بیمه نامه معتبر و رسمی از اتحادیه

اولین ومعتبرترین باربری در تهران

متخصص در حمل اثاثیه منازل وشرکت ها

حمل تضمینی ،پیانو ،گاوصندوق،سایدو…..

بابل رپ،استریج رپ،کارتن پنج لایه وحجیم

این تنها بخش کوچکی از خدمات باربری تهران است که می تواند به انتخاب باربری |باربری تهران توسط مشتریا گرامی که نیاز به باربری و اتوبار دارند کمک کند.باربری ناجی بار تهران متعهد به ارائه بهترین خدمات باربری است.کلیه خدمات حمل ونقل باربری (شهری وبین شهری وبسته بندی و…)خود را به صورت شبانه روزی ودرتمامی روزهای سال ارائه مینماید.خدمات باربری ارزان وحمل بار به تمام نقاط تهران وشهرستان های کشور با کمترین قیمت توافقی وبا خدمات متمایز. کامیون های بزرگ ویژه شهر و شهرستان با بیمه و بارنامه دولتی.باربری تهران با خرید خودرو و تجهیزات مخصوص باربری و حمل لوازم منزل در سراسر تهران به بهترین شکل و کیفیت اماده خدمت رسانی در تهران بزرگ است.باربری|باربری تهران حمل اثاث منزل شما را جهت رفاه حال شما با کامیون های مخصوص حمل اثاث انجام می دهد. جهت مشاهده نرخ کرایه باربری بین شهری به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید. تمام تلاش و کوشش باربری تهران این است که یک خدمت درخور شان شما به همهشریان گرامی ساکن در تهران ارائه نمایید.

 

باربری ناجی بار تهران

باربری ناجی بار تهران

قیمت اسباب کشی:

کرایه هر سرویس خاور در محدوده (برای یک ساعت)

۱۵۰ هزار تومان

کرایه خاور حومه تهران(سه ساعت)

۳۵۰ هزار تومان

کرایه هر سرویس نیسان (تا دو ساعت)

۱۵۰ هزار تومان

کرایه نیسان(هر ساعت اضافی)

۵۰ هزار تومان

دستمزد کارگر باربر برای خاور(یک ساعت)

۷۰ هزار تومان

دستمزد کارگر باربر برای خاور خارج تهران(سه ساعت)

۱۵۰ هزار تومان

دستمزد کارگر باربر برای نیسان(دو ساعت)

۷۰ هزار تومان

دستمزد کارگر ساده باربری بدون خودرو(یک ساعت با هزینه ی ایاب و ذهاب)

۹۰ هزار تومان

دستمزد کارگر باربر(هر ساعت اضافی)

مسافت پیاده‌روی بیش از ۱۰ متر(هر متر)

۵ هزار تومان

پک کامل پلاستیک فوم حبابدار برای  بسته بندی

۵۸۰ هزار تومان

پلاستیک سلفون برای بسته بندی (۲۸۰هزار)

حمل یخچال بزرگتر از ۱۸ فوت برای هر طبقه

۱۰+ ۱هر نفرهزار تومان

حمل یخچال ساید بای ساید برای هر طبقه

۱۵+ ۱هر نفر هزار تومان

باز کردن و بستن درب یخچال ساید بای ساید

۱۰۰ هزار تومان

حمل میز ناهارخوری بالای ۶ نفر

۱۵+ ۱ هر نفر هزار تومان

حمل پیانو هر طبقه

۲۰+ ۱ هر نفر هزار تومان

حمل تردمیل هر طبقه

۱۰+ ۱ هر نفرهزار تومان

حمل گاوصندوق کمتر از ۱۰۰ کیلو هر طبقه

۲۰ هزار تومان

حمل گاوصندوق بیش از ۱۵۰ کیلو هر طبقه

۸۰ هزارتومان

باربری تهران